vineri, 1 octombrie 2010

3D Life - Concurs SuperBlog 2010 -etapa 1

Ajung acasa, ma intind pe pat si ma uit la tavan. Gandul meu este indreptat catre laptop-ul din priza, e la incarcat. Il mai las putin. E gata! Noua era 3D incepe. Deschid laptop-ul un ASUS G51J 3D, si dintrodata sunt inconjurat de 100 de oameni inarmati pana in dinti!Tresar! Toti se uita la mine asa ca fug in sufragerie!Imediat cum inchid usa observ ca un zombi iese din monitorul 3D Full HD VG236H si vine spre mine!Ce ma fac? Cu o ultima zvacnire, ma refugiez in baie si incep sa ma linistesc!Pfiuu... dar, cand ma asteptam mai putin, imi amintesc ca tatal meu uitat pe masina de spalat un ASUS EeeTop PC ET 24” , imi dau seama ca aceastea este calea de scapare, dar ce sa vezi?brusc  ma aflu in mijlocul unei curse, sunt urmarit de politie! Eu sunt la volan,virez la stanga si apoi la dreapta, oglinda din dreapta nu mai este,o masina de politie ma loveste in spate, pierd controlul si.....si....si....si....imi dau ochalarii jos...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu