marți, 26 octombrie 2010

Cum va arata si va functiona masina viitorului? etapa 13 concurs SuperBlog 2010

Masina viitorului?De cand astept eu proba asta....dar inainte, vreau sa va zic prima mea experienta cu un Hibrid....a fost pentru proba a 2-a, o sa postez in curand despre ea, este vorba de o masina Toyota,bine inteles.
Sincer, nu ma asteptam sa ma surprinda cu ceva, dar dupa testdrive mi-am schimbat total parerea...cum? O sa aflati in curand!!!
Acum sa revenim, masina viitorului mi-o imaginez astfel:
O masina mare, spatioasa care sa nu poluzeze, sa fie sinletioasa, eventual daca ar putea sa zboare (sau sa pluteasca sa nu mai fac pana...:D nu tu gropi, cauciucuri..._, sa se alimenteze cu energie solara, ziua sa se incarce iar autonomia sa fie aproximativ 12h. Ca sa fiu mai explicit, ziua sa se incarce, (chiar daca noi mergem cu ea) iar de cand dispare lumina, bateria sa ne tina toata noaptea :D, ar fi tare nu?
Pana una alta, ma multumesc si cu o masina electrica care sa aibe o autonomie de 8 h.
Ar fi mult de dezbatut pe tema asta, asa ca astept si eu propuneri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu