Imagineaza-ti o companie care te contacteaza pentru a scrie un post despre un serviciu de consultanta pe care aceasta il presteaza clientilor, post in urma caruia vei incasa suma de 100 euro.
Daca o companie mi-ar cere sa le fac un post pe blog referitor la serviciile lor, m-ar interesa in primul rand domeniul de activitate al companiei (sa vad daca pot sa am o parere sau nu) si materialele pe care mi le pun la dispozitie. Daca toate aceste certinte sunt indeplinite, voi accepta proiectul. In cazul de fata, as accepta.
Evaluarea sumei de plata se va face in functie de timpul de realizare si tema propusa(daca este nevoie sa ma documentez si din alte surse).Referitor la consultata, informatiile vor fi furnizate de catre companie, asadar timpul este singura variabila in aprecierea sumei.
Etapele de pregatire ale materialului sunt urmatoarele:
1. Voi cere informatiile de baza ale companiei (Tip asociatie, sediu social, data infiintarii etc)
2.Voi cere istoricul (de cat timp fac asta, daca au mai facut si alte servicii in afara de consultanta)
3.Descrierea serviciului de consultanta
4. Pareri de la clienti (un fel de feedback)
5. Parerile si concluziile (dupa ce ii rog sa imi faca o demonstratie)
Dupa ce voi termina treaba, in principiu ma astept sa primesc si banii, iar suma rezultata probabil o voi cheltui in interes personal (poate un weekend la munte, upgrade pc, factura la telefon, internet, etc)
Promovarea materialului pe blog o pot face in mai multe moduri:
1.Pot pune un banner atractiv cu link catre post;
2.In fiecare post pot pune o sugestie catre post-ul respectiv;
3.Pot pune o fereastra de tip pop-up in care sa fie banner-ul cu link catre post
4.Reclame platite cu link direct catre post
Viitorul pietei de articole sponsorizate pe bloguri consider ca va fi in crestere, deoarece oamenii tind sa isi explime sentimentele si parerile in mod direct pe bloguri, credibilitatea acestora fiind destul de ridicata si informatia mai "reala" decat ziare si alte surse media, unde informatia este "filtrata" rezultand un total si diferit adevar. Pe blog nu se incearca manipularea maselor(sunt si exceptii) ci sunt pareri exprimate in mod liber fara restrictii(asta daca nu ai un blog cu materiale sub copyright...).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu