luni, 18 octombrie 2010

OKTAL - etapa a 9-a SuperBlog 2010

Avantajele de la OKTAL.ro reprezinta o garantie pentru fiecare client in parte, asta insemnand numai un singur lucru: sunt o firma serioasa cu produse de calitate inalta.
Asa cum gasim in termieni si conditiile celor de la OKTAL.ro, aceasta extindere de returnare iti v-a da sansa de a testa produsele si a va asigura ca acesta indeplineste cerintele impuse de dumneavoastra.
Aceasta posibilitate de returnare se aplica doar produselor din categoria Notebok si Laptop!

Livrare gratuita, pentru toti clientii care cumpara produse de pe OKTAl iar valoarea comenzii depaseste suma de 500Lei si localitatea de destinatie se afla in aria de acoperire Nemo.
Supper tare, daca iti iei un laptop, il primesti acasa, gratis si mai ai si posibilitatea de returnare extisnsa!

Ti s-a defectat un produs? Incepand de azi 20 aprilie 2010, ai la dispozitie cea mai comoda garantie. Se numeste e-service, te scuteste de drumuri si pe deasupra este complet GRATUITA.
Foarte tare, daca doamne fereste ti se strica laptop-ul si nu ai timp sa te duci sa ti-l repare, taca paca, vine ei gratis si ti-l repara, ai grija sa fie insa in garantie. Mai jos ai etapele pentru aplicare :D :

Cum functioneaza:
1. Completati o solicitare de service la adauga solicitare service
2. Un operator de service OKTAL va va contacta telefonic sau prin email;
3. Preluarea produsului de la adresa comunicata de catre un curier;
4. Livrarea produsului in service-ul nostru;
5. Informarea clientului dupa receptia si testarea produsului si estimarea termenului de rezolvare a problemei;
6. Returnarea produsului dupa reparare sau inlocuire prin acelasi curier.

Acestea fiind spuse, spor la cumparaturi!!!

OKTAL.ro Cumperi Comod !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu