marți, 30 noiembrie 2010

Cadouri originale - etapa 23 concurs SuperBlog 2010

Domnule Mos Craciun, imi doream de foarte mult timp sa va intalnesc, iar visul meu din copilarie este sa lucrez pentru dumneavoastra. Doamna Craciun ce mai face?

In legatura cu lista de cadouri pentru familia si prietenii mei, am rezolvat-o destul de usor datorita site-ului cu Cadouri de craciun.

Sugestiile mele sunt urmatoarele:

- Iubita mea, mare fan Titanic, ar fi incantata sa primeasca acest parfum impreuna cu colierul "heart of the ocean"cos ii va fi cu siguranta pe plac;

- Mamei mele, care tine la silueta si care mananca zilnic fructe, acest cos ii va fi cu siguranta pe plac.

- Tatalui meu i-ar placea cu siguranta acest set mai special de sah , fiind un impatimit atat al jocului, cat si al vinuluicravata-batista-butoni si sticla de wisky din acest cos ;

- prietenii mai vor aprecia cu siguranta setul cravata-batista-butoni si sticla de wisky din acest cos

- pentru colaboratorii nosti (furnizorii de cadouri) ne va trebui ceva special, iar acest cos, cred ca va fi mai mult decat apreciat;

- consider ca si renii ar trebui sa simta spiritul Craciunului, asa ca un ceai cald pentru ei ar fi ideal (poate ii trece raceala si lui Rodolf, pentru ca ne da de gol cu nasul lui rosu);

- Iar pentru seful meu, Mos Craciun, ceva ce nu am gasit nicaieri de cumparat : viata lunga!

Craciun fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu