vineri, 26 noiembrie 2010

Caravana Toyota - etapa 2 SuperBlog 2010

Am fost la aceasta caravana si sincer sa fiu nu ma asteptam sa apuc sa si testez vreo masina, am ramas foarte placut surprins, am condus 2 masini, o Toyota Aris si o Toyota Auris Hibrid.
Nici nu pot sa explic senzatia de la volan, indiferent de model, te simti ca intr-o incapere spatioasa, confortabil, relaxat,daca apesi putin mai tare pe pedala de acceleratie brusc treci la starea de raliuri, masina are o stabilitate incredibila la luat curbe in viteza, nu mai spun de sistemul de franare care m-a lasat masca.
Mi-a facut instructorul o demonstratie de raliu, cu mine copilot si am ramas masca, cred ca a terminat circuitul de testare in 10 secunde, eu il terminam cam in 3-4 minute...
Poti avea toate starile emotionale intr-o Toyota.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu