marți, 30 noiembrie 2010

Super Blogarii - etapa 44 concurs SuperBlog2010

1.Ce ti-a placut la Superblog 2010?
La acest SuperBlog2010 mi-a placut diversitatea temelor si a subiectelor pentru postare.

2. Ce te-a facut sa participi pana la final?
Unele teme au fost foarte interesante si mi-a placut si faptul ca mi-am imbunatatit anumite cunostiinte in domeniul tehnic, acest fapt a dus la continuarea acestui concurs!

3. Ce ai vrea sa imbunatatim in regulamentul si modul de desfasurare Superblog 2011?
La SuperBlog2010 mi-ar placea sa avem mai multa libertate asupra posturilor, sa se dea un subiect mai general si noi sa incepem sa scriem despre el ,sa ne documetam etc...
Ar fi mai dragut sa fie si perioada de jurizare mai mare si eventual mai putine posturi, 1 la 2 zile ar fi suficient pentru ca nu o sa putem in permanenta sa postam si probabil or sa pateasca mai multi ca mine, in ultima zi sa stea sa scrie mai multe post-uri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu